Jalan Jalan Cari Makan: Steamboat

Seketika lepas hujan reda, terasa nak layan steamboat plak. 2 minggu lepas ada ternampak banner ; restoran baru bukak kat area Masai, Pasir Gudang, Johor. Ok gak tu, tak jauh sangatlah kalau nak pegi malam2 cenggini. Restoran ni dekat area Kip Mart, kalau yang x familiar sangat dengan Masai ni pun aku rasa memang boleh jumpalah tempat ni.

Tang harga plak; Dewasa di kena kan caj RM18 dan Kanak-kanak RM9.

Secara keseluruhan di kira ok lah. Banyak juga lauk , 30 jenis kot. Aku layan Sizling, udang, jagung bakar & eiskrim and dot dot dot..

Excited for seafood buffet...

Credit to One M Steamboat buffet, Tmn Bkt Dahlia, PG, Johor.

2 responses to “Jalan Jalan Cari Makan: Steamboat

  1. wah cam sedap je steamboat nie… sesekali mau ank2 g makan kt sna la.. lgi pon x jauh dri umah nie…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s