>Aksi bahaya

>Hi, selamat semua… dalam entry ni nak aku citer kesah pemandu berani mati. Masa aku tengah dok layan guna highway pasir gudang nak ke JB adalah satu aksi stunt yang munkin diorang banggakan. Akhir-akhir nie pun banyak kita dengar bas terbang, bas terjun gaung kat genting, lori rempuh penghadang dan mcm2lah. Semua nie kategori pengangkutan komersial yang mana kesedaran pihak2 terentu perlu di pantau kerana tidak mementingkan keselamatan pengguna2 lain.  

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s