>Life must Go On…

>
Sesedar jer dah akhir tahun 2009. Lagi beberapa ari lagi 2010 mnjelma. Isteri gua kat sebelah nie mcm x puas hati plak, kata nya aku dok layan tenet jerrr.. bukan all time punn.. isk iskk… pompuan sumer cam gitu ker haa, korang sumer nie samer gak ker.
Dah lama aku dah x layan bloggers nie, asik sebok N mnyebok jer ngan kejer opis. macam lah sangat…. hahaha, Tp diam tak diam dah setaun lebih dah aku dok layan JoBa nie, Johor Baru. N dengar citer nyer aku D paksa lagik oleh Bos2 tuk masih mengabis kan masa muda remaja aku nie kat project nie, napok nyer sapai bila lahh.
Tapi aku pun ada rasa lin skit lah, dah boleh besama Cinta tsayang. Jd adalah yg jaga makan tidur aku yg selama ni barai.
Dah ngantuk lah plak, apahal aku nak ucap selamat nyambut tahun baru 2010 dan bersama2 jana @ koleksi azam baru… adioss…

2 responses to “>Life must Go On…

Leave a Reply

